Benvingut al Museu de la Xocolata!

Contacta amb nosaltres

Em vull subscriure al newsletter

REGALA XOCOEXPERIENCE!

El Museu de la Xocolata proposa una nova experiència per gaudir en companyia
Pots regalar l'experiència i deixar que el destinatari esculli el dia!

Disposem de 4 modalitats:

Xocolata & Piruletes: Aprendràs les tècniques del mestres xocolaters per fer les piruletes més originals, creatives i saboroses, on tú podràs triar les combinacions que desitgis: amb fruita fresca, espècies, fruits secs…Una vegada fet el taller, podràs sorprendre als teus amb les elaboracions realitzades.

Xocolata & Xocolating: Un taller pensat pels amants de l’alta gastronomia. Podràs a elaborar una àmplia gamma de productes xocolaters: rajoles, piruletes, bombons roca, trufats i tot allò que la teva imaginació et permeti crear.

Xocolata & Vins: Per als més gourmands! Una original proposta de maridatge de diverses varietats de xocolata amb diferents percentatges de cacau combinats amb vins Chardonnay, Cabernet Sauvignon i dos caves catalans.

Xocolata & Tast: Un recorregut sensorial a través dels sentits de la vista, l’oïda, el tacte, l’olfacte i el gust per aprendre a distingir les diferents varietats de xocolata i les seves característiques.

Activitat per a 2 persones (adults). Preu: 65€/pack. Consultar preus en el cas d’afegir més acompanyants.

Qualsevol pack contempla una visita guiada al Museu i l’activitat en exclusiva durant dues hores acompanyats per una guia. Es contempla l'opció de adquirir un Val Regal amb opció de data oberta (caducitat 1 any).

Informi's trucant per telèfon al 93 268 78 78 o enviant un missatge a través de l'apartat "Contacta amb nosaltres" que trobarà a la pàgina principal.

Compra les teves activitats i tallers online

< Maig 2024 >

Publicitat