Tallers de Pastisseria per a nens/es de 8 a 12 anys

Una proposta per als amants de la rebosteria i la pastisseria on podreu gaudir del plaer d'elaborar els vostres propis dolços

Aquests tallers conduïts per la Sandra Otero, pastissera diplomada en l'Escola de Pastisseria del Gremi de Barcelona, pretenen apropar el món de la pastisseria a persones que gaudeixen elaborant receptes i que en volen aprendre, millorar i perfeccionar la seva tècnica.

* Tallers de Pastisseria Infantil per a nens/es de 8 a 12 anys: en el cas que els nens/es no tinguin l'edat mínima indicada no podràn realitzar l'activitat.

Consells útils, receptes i noves idees per sorprendre a tothom!

Consulteu dates i temàtica

agenda-tallers-pastisseria-2018-infants.pdf