Benvingut al Museu de la Xocolata!

Contacta amb nosaltres

Em vull subscriure al newsletter

Quin cacau! (Festa Aniversari)

La manera més dolça de celebrar el teu aniversari acompanyat dels teus amics i amigues! Descobreix el món del cacau visitant el museu de la mà d’un expert. Juga i crea amb la xocolata amb els consells d’una pastissera i celebra amb la millor xocolata el dia més important de l’any!

Edat: De 4 a 12 anys
Infantil (en aquesta activitat està exclosa l’entrada als adults)
Descripció: La festa inclou:
   > Una visita al museu
   > El taller «Artistes de la Xocolata»
   > Berenar/esmorzar de xocolata i melindros o pastís de xocolata i aigua
Horari: Amb reserva prèvia
Durada: 2 hores
Preu: 17,50 € per nen/a (19.50 € per participant si es vol una fotografia impresa al pastís)
Número participants: de 15 a 25 participants com a màxim. En el cas de no arribar al mínim establert (15 nens/es) caldrà realitzar el pagament de la diferència de places

*Alerta al·lèrgens: L'activitat inclou degustació de producte. En cas d'al·lèrgia o intolerància a la soja, gluten, fruits secs, cacauet, llet, o per a més informació sobre al·lèrgens, contacteu amb nosaltres a reserves@museuxocolata.cat

info-aniversari-mx-catala.pdf