Artistes xocolata pasqua familiar

Artistes de la xocolata pasqua familiar

Edat: Per a nens/as de 3 a 12 anys + adults (els adults han de comprar la seva entrada per aquesta activitat)

Descripció: Durant una hora elaborarem figures de pasqua (gallines, conillets...) per a decorar-los amb sprinkles, a més podrem crear els nostres dibuixos amb el cornet de xocolata! ¿pintem i creem junts?

Horari: Amb reserva prèvia

Durada: 1 hora

Preu: 12 € per participant

Aquesta activitat podrà ser desenvolupada tant en català com en castellà.

*Alerta al·lèrgens: L'activitat inclou degustació de producte. En cas d'al·lèrgia o intolerància a la soja, gluten, fruits secs, cacauet, llet, o per a més informació sobre al·lèrgens, contacteu amb nosaltres a reserves@museuxocolata.cat

< Juny 2023 >