Piruletes infantil

Edat: A partir de 6 anys
Infantil (en aquesta activitat està exclosa l’entrada als adults)
Descripció: En aquest taller s’elaboren piruletes de xocolata blanca, amb llet i negra, utilitzant una eina molt comuna en pastisseria: la mànega pastissera. Després, es poden decorar amb espècies, fruita seca i fruita, creant les piruletes més divertides i originals. A més, inclou una visita guiada al museu.
Horari: Amb reserva prèvia
Durada: 1 hora i mitja
Preu: 19 € per participant

*És imprescindible que es comuniquin les al·lèrgies i/o intoleràncies (indicant el seu grau) dels nens/es participants en l’activitat mitjançant un correu a reserves@museuxocolata.cat