LLOGUER D'ESPAIS DEL MUSEU DE LA XOCOLATA

El Museu de la Xocolata obre els seus espais per a aquelles empreses o particulars que desitgin llogar un espai singular de Barcelona.

El Museu de la Xocolata obre els seus espais per a aquelles empreses o particulars que desitgin llogar un espai singular de Barcelona on fer una sessió de treball d'empresa, una presentació de producte, una demostració gastronòmica...

En aquest enllaç trobaràs la descripció i les característiques de cadascun dels espais que posem al vostre abast.

Per a qualsevol consulta no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres. Estarem encantats de poder atendre les vostres peticions: admin@museuxocolata.cat

Descobreix els espais de lloguer del Museu de la Xocolata.

< Agost 2020 >