Lloguer d'espais

El Museu de la Xocolata posa a la vostra disposició les seves instal·lacions.

El Museu de la Xocolata posa a l'abast d’empreses i particulars les seves instal·lacions per programar-hi activitats d’empresa, una presentació de producte, una reunió d’empresa, demostracions o tallers.

Si esteu interessats a llogar algun dels espais, poseu-vos en contacte a l'adreça admin@museuxocolata.cat i us donarem més detalls i les condicions per llogar aquests espais.

En total l’equipament disposa de quatre espais preparats i equipats amb les següents característiques:

< Setembre 2020 >